Lista aktywnych polityk

Nazwa Typ Zgoda użytkownika
Regulamin korzystania z Platformy edukacji zdalnej CIOP-PIB Polityka strony Wszyscy użytkownicy
Polityka prywatności Polityka prywatności Wszyscy użytkownicy
Polityka Cookies Inne polityki Wszyscy użytkownicy

Podsumowanie

Przed rozpoczęciem korzystania z Platformy edukacji zdalnej prosimy o zapoznanie się z Regulaminem.

Pełna polityka

Postanowienia ogólne Regulaminu.

  1. Właścicielem Platformy edukacji zdalnej jest:
    Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy,
    ul. Czerniakowska 16,
    00-701 Warszawa, Polska,

    zwany dalej CIOP-PIB.

  2. Niniejszy Regulamin określa warunki korzystania z Platformy edukacji zdalnej CIOP-PIB, w szczególności przekazuje zasady funkcjonowania systemu, jego wymagania oraz prawa i obowiązki Użytkownika z tym związane. 

Definicje.

  1. Użyte w niniejszym Regulaminie terminy mają następujące znaczenie:

    • a) Platforma edukacji zdalnej/Platforma - internetowy system informatyczny o charakterze zamkniętym udostępniany przez CIOP-PIB Użytkownikom w celu odbywania e-Szkoleń.

    • b) Użytkownik – osoba fizyczna, która zaakceptowała postanowienia niniejszego Regulaminu oraz utworzyła Konto.

    • c) Konto – indywidualne konto Użytkownika, przy wykorzystaniu którego może on korzystać z Platformy.

    • d) Rejestracja – czynność polegająca na samodzielnym utworzeniu konta przez Użytkownika 

    • e) Dane – dane podawane przez Użytkownika za pośrednictwem Platformy, w tym dane osobowe.

    • f) Profil użytkownika – zakładka pozwalająca na edytowanie jego danych oraz zamieszczanie informacji o Użytkowniku.

    • g) Administrator – przedstawiciel/pracownik CIOP-PIB odpowiedzialny za zarządzanie Platformą edukacji zdalnej (w tym kontami i uprawnieniami użytkowników) oraz jej sprawne działanie.

    • h) Regulamin – niniejszy dokument, określający w szczególności warunki i zasady korzystania z platformy edukacji zdalnej.

    • i) Dni robocze - dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

    • j) Szkolenie – elektroniczny materiał edukacyjny dostępny za pośrednictwem Platformy edukacyjnej. 

Warunki techniczne korzystania z Platformy edukacji zdalnej.

  1. Platforma edukacji zdalnej dostępna jest wyłącznie za pośrednictwem Internetu i działa 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyłączeniem okresów niezbędnych na przeprowadzenie prac modernizacyjnych lub z wyłączeniem okresów awarii.

  2. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym Platformy edukacji zdalnej, którymi posługuje się Użytkownik: 

    • a) komputer, laptop, tablet lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,

    • b) dostęp do poczty elektronicznej, 

    • c) przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome, Safari lub Microsoft Edge,

    • d) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.

Zasady korzystania z platformy edukacji zdalnej.

  1. Warunkiem rozpoczęcia korzystania z Platformy edukacji zdalnej jest akceptacja niniejszego regulaminu.

  2. Brak akceptacji Regulaminu uniemożliwia założenie Konta oraz korzystania ze szkoleń dostępnych dla osób niezalogowanych.

  3. Identyfikacja Użytkownika na Platformie edukacji zdalnej następuje na podstawie loginu i hasła zdefiniowanego przez Użytkownika.

  4. Hasło ma charakter poufny i zabrania się jego udostępniania osobom trzecim. W sytuacji poznania hasła przez osobę nieuprawnioną, Użytkownik zobligowany jest do jego niezwłocznej zmiany, zaś w przypadku utraty dostępu do konta w wyniku okoliczności wskazanych powyżej, do poinformowania o tym fakcie Administratora. 

Prawa i obowiązki użytkownika.

  1. Użytkownik zobowiązuje się do korzystania z Platformy edukacji zdalnej w sposób zgodny z Regulaminem, obowiązującymi przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.

  2. Użytkownik ponosi pełną odpowiedzialność za sposób wykorzystania przez niego funkcjonalności Platformy edukacji zdalnej, w szczególności za naruszenie praw autorskich lub licencji przysługujących CIOP-PIB - do treści zamieszczonej na Platformie edukacji zdalnej.

  3. Naruszenie postanowień ust. 1 lub 2, a także inne działania lub zaniechania niezgodne z postanowieniami Regulaminu uprawniają Administratora do zablokowania Konta tego Użytkownika. 

  4. Użytkownik ma prawo informowania Administratora o nieprawidłowościach w działaniu Platformy edukacji zdalnej na adres e-mail: admin@ciop.pl

  5. Użytkownik ma prawo w każdym czasie zrezygnować z korzystania z Platformy edukacji zdalnej kontaktując się z Administratorem. W wyniku otrzymanego zgłoszenia Administrator niezwłocznie usuwa Konto tego Użytkownika.

  6. W przypadku zablokowania konta w wyniku nieuprawnionych działań, Użytkownik ma prawo do złożenia wniosku o odblokowanie dostępu do Platformy edukacji zdalnej kontaktując się Administratorem.

  7. Brak aktywności Użytkownika na Koncie przez okres 12 miesięcy uprawnia Administratora do usunięcia tego konta. 

Prawa i obowiązki CIOP-PIB

  1. CIOP-PIB jest uprawniony do stałego lub czasowego zablokowania konta Użytkownika w przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień Regulaminu, a także wykorzystywania informacji znajdujących się na Platformie w sposób mogący spowodować szkodę u CIOP-PIB. Informacja o blokadzie zostanie przesłana Użytkownikowi drogą elektroniczną.

  2. W uzasadnionych przypadkach CIOP-PIB zastrzega sobie prawo do trwałego usunięcia konta i zablokowania Użytkownikowi możliwości korzystania z Platformy edukacji zdalnej w przyszłości.

  3. CIOP-PIB lub podmiot działający na jego zlecenie ma prawo do wykonywania prac technicznych i informatycznych na serwerach obsługujących Platformę edukacji zdalnej, co może wiązać się z czasowym ograniczeniem dostępu do Platformy lub poszczególnych jej elementów.

  4. CIOP-PIB nie ponosi odpowiedzialności za działania Użytkowników korzystających z usług Platformy edukacji zdalnej.

  5. CIOP-PIB zastrzega, że materiały szkoleniowe zamieszczone na Platformie edukacji zdalnej są objęte ochroną prawa autorskiego.

  6. Użytkownik ma prawo do korzystania z materiałów szkoleniowych udostępnionych na Platformie edukacji zdalnej w ramach dozwolonego użytku osobistego.

  7. Kopiowanie, zwielokrotnianie, rozpowszechnianie w szczególności w Internecie i inne formy korzystania z tych materiałów wykraczające poza granice dozwolone prawem jest zabronione.

  8. Na okoliczność sporu i rozbieżnych interpretacji CIOP-PIB oświadcza, a Użytkownik takie oświadczenie akceptuje, iż poprzez używanie Platformy edukacji zdalnej nie dochodzi do przeniesienia na Użytkownika praw autorskich lub udzielenia licencji na jakimkolwiek polu eksploatacji.

Postanowienia końcowe.

  1. Regulamin jest dostępny dla każdego Użytkownika na stronie Platformy edukacji zdalnej CIOP-PIB, 

  2. Regulamin może być z ważnych przyczyn zmieniony przez CIOP-PIB, przy czym za ważne przyczyny w szczególności uznaje się:

    • a) poprawę poziomu bezpieczeństwa Platformy edukacji zdalnej,

    • b) zwiększenie w Platformie edukacji zdalnej poziomu ochrony danych Użytkowników,

    • c) poprawę funkcjonalności Platformy edukacji zdalnej,

    • d) zmianę charakteru lub zakresu wykorzystania Platformy edukacji zdalnej przez CIOP-PIB,

    • e) zmianę przepisów prawa lub wydanie decyzji administracyjnych mających znaczenie dla funkcjonowania Platformy edukacji zdalnej.

  3. CIOP-PIB zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu bez konieczności uzasadnienia przyczyny takiej zmiany,


Podsumowanie

Niniejsza Polityka Prywatności zawiera szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, pozyskanych za pośrednictwem Platformy edukacji zdalnej CIOP-PIB , określa podstawy prawne przetwarzania, sposoby zbierania i wykorzystywania danych osobowych Użytkowników Platformy, a także przedstawia informacje na temat praw osób fizycznych, których dane są przetwarzane.

Pełna polityka

Postanowienia Ogólne

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników Platformy zbieranych za pośrednictwem Platformy edukacji zdalnej jest Centralny Instytut Ochrony Pracy – Państwowy Instytut Badawczy,  adres siedziby: 00-701 Warszawa ul. Czerniakowska 16, mail: kancelaria@ciop.pl – zwany dalej „Administratorem”.

  2. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych na adres poczty elektronicznej: iod@ciop.pl lub pisemnie na adres jak w pkt 1.

  3. Dane osobowe w platformie elearningowej przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO”.

Ogólne warunki korzystania z Platformy edukacji zdalnej

  1. Administrator przetwarza dane osobowe niezbędne do świadczenia i rozwoju oferowanych usług dostępnych za pośrednictwem Platformy edukacji zdalnej CIOP-PIB oraz poszczególnych jej funkcjonalności.

  2. Administrator może przetwarzać dane osobowe w ramach Platformy edukacji zdalnej w następujących celach, na podstawach prawnych oraz w okresach wskazanych w poniższej tabeli:

Cel przetwarzania danych

Podstawa prawna przetwarzania danych

Okres przechowywania danych

Umożliwienie korzystania ze szkoleń dostępnych na Platformie edukacji zdalnej CIOP-PIB

Artykuł 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda na rejestrację na Platformie edukacji zdalnej CIOP-PIB

Dane przechowywane są do czasu wycofania zgody lub zakończenia procesu szkoleniowego.

Odbiorcy danych osobowych w Platformie edukacji zdalnej

  1. Dane osobowe w zależności od celu przetwarzania mogą zostać przekazane:

    • a)      podmiotom powiązanym z Administratorem,

    • b)      podwykonawcom, w szczególności podmiotom dostarczającym i obsługującym wybrane systemy i rozwiązania informatyczne Administratora,

  1. Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Użytkownika wybranemu dostawcy działającemu na jego zlecenie jedynie w przypadku oraz w zakresie niezbędnym do zrealizowania danego celu przetwarzania danych zgodnego z niniejszą polityką prywatności.

Profilowanie w Platformie edukacji zdalnej

Administrator nie dokonuje profilowania danych.

Prawa osoby, której dane dotyczą

  1. Prawo dostępu, sprostowania, ograniczenia, usunięcia lub przenoszenia – osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia („prawo do bycia zapomnianym”) lub ograniczenia przetwarzania oraz ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także ma prawo do przenoszenia swoich danych. Szczegółowe warunki wykonywania wskazanych wyżej praw wskazane są w art. 15-21 Rozporządzenia RODO.

  2. Prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora na podstawie wyrażonej zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

  3. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – osoba, której dane przetwarzane są przez Administratora, ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w sposób i trybie określonym w przepisach RODO oraz prawa polskiego, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych. Organem nadzorczym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  4. Prawo do sprzeciwu – osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z jej szczególną sytuacją – wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) (interes lub zadania publiczne) lub art. 6 ust. 1 lit. f) (prawnie uzasadniony interes administratora). Administratorowi w takim przypadku nie wolno już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  5. Prawo do sprzeciwu dot. marketingu bezpośredniego – jeżeli dane osobowe są przetwarzane na potrzeby marketingu bezpośredniego, osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania dotyczących jej danych osobowych na potrzeby takiego marketingu.

Postanowienia końcowe

Platforma edukacji zdalnej może zawierać odnośniki do innych stron internetowych. Administrator namawia by po przejściu na inne strony, zapoznać się z polityką prywatności tam ustaloną. Niniejsza polityka prywatności dotyczy tylko Platformy edukacji zdalnej Administratora.


Podsumowanie

Polityka plików cookies

Pełna polityka

Ta strona korzysta z dwóch ciasteczek (cookies).

Najważniejszym z nich jest plik cookie sesji, zwykle nazywany MoodleSession. Musisz zezwolić na to ciasteczko w swojej przeglądarce, aby zapewnić ciągłość i pozostać zalogowanym podczas przeglądania witryny. Kiedy wylogujesz się lub zamkniesz przeglądarkę, ten plik cookie zostanie zniszczony (w Twojej przeglądarce i na serwerze).

Drugi plik cookie jest przeznaczony wyłącznie dla wygody, zwykle nazywany jest MOODLEID lub podobnym. Po prostu zapamiętuje twoją nazwę użytkownika w przeglądarce. Oznacza to, że kiedy wrócisz na tę stronę, pole nazwy użytkownika na stronie logowania jest już wypełnione. Bezpiecznie jest odrzucić ten plik cookie - wystarczy, że będziesz musiał ponownie wpisać swoją nazwę użytkownika za każdym razem, gdy się zalogujesz.